All About Health

Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

Mellanmål

Av Jeanette Weijnblad - 16 mars 2013 15:27

Mellanmål är något jag tycker är väldigt svårt och jag tycker att det är något som ska gå fort att fixa iordning. Har nog faktiskt det perfekta mellanmålet som uppfyller det. Supergott är det också!


ca 2 rågade matskedar kvarg (använd en vanlig matsked inte måttet)

valfria bär, ca 1 dl

krossade nötter (jag valde valnöt), ca två stycken

ev. lite, lite (som ett kryddmått) honung om man tycker det är lte surt


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Weijnblad - 22 mars 2013 16:38


Är väl medveten om att det inte blev så mycket bloggat igår, vilket så klart var meningen. Efter promenaden kände jag mig allt mer hängig och till slut efter några timmar så bestämde jag mig för att ta tempen... Mycket riktigt, jag hade feber. Med al...

Av Jeanette Weijnblad - 21 mars 2013 13:07

Eftersom jag inte känner mig på topp just i och med förkylningen så hoppade jag över träningen och satsade på en promenad istället. Man får ju passa på när solen äntligen är framme. Fast det blåste riktigt kallt, så någon värme från solen kände jag t...

Av Jeanette Weijnblad - 21 mars 2013 11:27

Känner du att du behöver gå ner i vikt för att få en bättre hälsa? Då är detta inlägget för dig! Enligt hälsocaochen Bob Greene (har synts flertalet gånger i The Oprah Show) så finns det tre viktiga frågor att ställa sig.§ Varför är jag överviktig? S...

Av Jeanette Weijnblad - 20 mars 2013 19:58


Det blev lite träning trots allt idag. Nejdå, jag tränade så klart inte med ond hals. Det är liksom inte värt risken! Har gett sig med halsen, så självklart blev det då ett pass här hemma i vardagsrummet :) Det blev ett komplett träningspass av ...

Av Jeanette Weijnblad - 20 mars 2013 16:27


Vaknade återigen med lite ont i halsen och ni vet säkert vad det betyder... Ingen träning idag heller. Vill ju träna ju! Men det ska man ju absolut inte göra när man har ont i halsen eftersom det kan leda till hjärtmuskelinflammation och det vill man...

Presentation


Här kommer ni får tips och fakta om allt det mesta inom hälsa; kost, träning, stresshantering osv. Är själv mitt uppe i en viktresa och den kommer den regelbundna uppdateringar om.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Länkar

  • Besökstoppen
  • Follow on Bloglovin

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards