All About Health

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Jeanette Weijnblad - 22 mars 2013 16:38

Är väl medveten om att det inte blev så mycket bloggat igår, vilket så klart var meningen. Efter promenaden kände jag mig allt mer hängig och till slut efter några timmar så bestämde jag mig för att ta tempen... Mycket riktigt, jag hade feber. Med alvedon i kroppen dessutom. Inte alls konstigt att jag inte kände mig på topp! 


Resterande av dagen spenderades nerkrupen i soffan under en filt och tittade på The Amazing Race (det skulle man vara med på förresten, snacka om träningspass!). Till slut gick jag och lade mig vid halv elva, vilket är tidigt för att vara jag. 


 


Idag är jag i alla fall feberfri så har varit och jobbat och hängt med mamma och syrran till Dollarstore och Maxi. Tur jag hängde med för de delade ut gratisprover till katt (och hund), så då fick min lille snutt lite nytt att smaska på ;)


 

Presentation


Här kommer ni får tips och fakta om allt det mesta inom hälsa; kost, träning, stresshantering osv. Är själv mitt uppe i en viktresa och den kommer den regelbundna uppdateringar om.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Länkar

  • Besökstoppen
  • Follow on Bloglovin

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards