All About Health

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Jeanette Weijnblad - 14 mars 2013 11:49

Om ni inte har provat den här tröningsformen, så gör det! Det är inte bara roligt utan man märker faktiskt skillnad. Man märker även rätt fort om man är otränad! 

Jag har kört det förut, men nu startade jag igen. OMG, säger jag bara! Det var riktigt jobbigt kan jag säga. (Det är efter dvd 2 som jag tränade igår och även idag blev det efter den.)

Jag använder mig av Carmen Electra's tränings-dvd som heter Carmen Electra's Fitness Collection. Om man köper boxen så får man med fem skivor. Finns att köpa på cdon.se

Dvd 1: Aerobic striptease
Dvd 2: Fit to strip
Dvd 3: Advanced aerobic striptease
Dvd 4: Lap dance
Dvd 5: Hip hop


Jag har bara provat på 1:an och 2:an än så länge. Eller jag försökte mig på 5:an också när jag precis fått dvd:n, men ska nog ge mig på ett nytt försök framöver!

Någon som har provat alla skivorna? Vad tyckte ni?

 




Av Jeanette Weijnblad - 14 mars 2013 10:10

Jag kände att det var dags att dela med mig av receptet på min lite lyxigare variant av havregrynsgröt.


1 dl havregryn

1 msk krossade linfrön

1 msk ljusa psylliumfrön

kanel (lite efter smak, men jag brukar köra ungefär som jag skulle ta om jag hade det på gröten istället)

lite salt

2,5 dl vatten


Uppepå har jag:

solroskärnor

pumpakärnor

bär (brukar ta det jag har hemma)


Egentligen kan man variera hur mycket som helst!


 

Presentation


Här kommer ni får tips och fakta om allt det mesta inom hälsa; kost, träning, stresshantering osv. Är själv mitt uppe i en viktresa och den kommer den regelbundna uppdateringar om.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Länkar

  • Besökstoppen
  • Follow on Bloglovin

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards